Poolen nästa....


Nu drar vi hem till mina föräldrar...är hundpassare nu under dagen så vi ska ligga och gotta oss vid poolen hela dagen lååång....såå mysigt!=)



Vi handlar med oss frukost som vi kan sitta i trädgården och njuta av!

I eftermiddag ska vi åka och äta middag/grilla med F:s föräldrar....är som sagt första möten med någon i hans familj så jag börjar känna mig aningen nervös. MEn samtidigt brukar jag inte ha problem med att prata eller komma överens med folk så det ska nog bli bra!=)

Ikväll blir det partaj på hög nivå...jag MÅSTE träffa Marii innan hon åker tillbaka till London och eftersom vår gårdag tyvärr blev väldigt lugn får vi ta igen det ikväll. Vet inte riktigt vad som händer ikväll...Linda har bjudit med oss på galej så blir kanske det.

We´ll see, we´ll see.

Ha en underbar dag i solen gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0