Nu....

Har jag lagt in alla bilder i datorn, från midsommar, bowling, fotbollskvällar, Danmarksbesök osv osv.

Dessvärre blev klockan lite för mycket då vi varit ute och powerwalkat i parken, letat resor, diskuterat diverse framtida saker, "kelat" osv. så jag får vänta med att lägga upp bilderna här tills imorrn dessvärre. Hoppas ni har överseende!

Sen trots nedanstående inlägg och det tråkiga det dragit med sig så mår jag trots allt bra och är väääldigt nöjd med livet! Tänkte jag får skriva det  så ni inte oroar er i onödan!=)

Natti natti!

Bjuder på en bild på mig själv sålänge....



Finn ett fel....eller två, kom igen nu GISSA!!!!



Och då syftar jag inte på att jag gör en askonstig min med hela fejset eller att min "frissa" är helt fucked up, och inte heller på granen i bakgrunden!!=P


PUSSS PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: elin

du har bruna linser på dig =)

2008-06-24 @ 07:12:43
Postat av: Felicia

Ögonen! Och du gör ngt skumt med munnen???

2008-06-24 @ 11:30:50
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: Anonym

Ögonen...Fel färg;)

2008-06-24 @ 16:04:26
Postat av: ----

din frissa är inte mer fucked up än vanligt?

2008-06-29 @ 14:01:13
URL: http://borntobebitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0