Heeeja Sverige!

Jag lever, ville bara meddela det!

Är tillbaka på jobb idag efter ett par dagars kräksjuka....inget kul speciellt inte i denna värmen!=/ Kräkte ner hela F:s badrum i söndags kväll...lagom pinsamt! Men det kom från ingenstans och jag hann inte få upp toalocket.=(

Nog om det! Ikväll är det fotboll igen...hoppas sååå på en vinst eller i sämsta fall oavgjort. Förlust är inte en valmöjlighet! Tror vi går och sätter oss på ngt trevligt ställe, äter en bit och tittar på fotbollen. Förhoppningsvis får jag i mig lite mat också. Hittills har jag enbart fått ner 3 knäckebröd och 1 digestive fullkorn idag...inte bra! Men nu är jag vrålhungrig och det är förhoppningsvis ett gott tecken.



Höres later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0