Up and away....

Ojdå...såhär länge har det aldrig gått mellan mitt bloggande tidigare!

Allt är toppen med mig, har varit en hel del på senaste bara så jag knappt hunnit med mig själv och därav har också bloggen blivi lidande trots jag saknat bloggandet. Som sagt så har det hänt så mkt att jag vet inte vart jag ska börja och nu hinner jag inte mkt.

Om ett par timmar ska vi bege os till Kastrup, Köpenhamns flygplats. 2 veckor av sol(förhoppningsvis) i Bulgarien. ÄNTLIGEN!! Snacka om att vi båda behöver komma bort nu, ifrån alla därhemma ett tag och bara vara vi.



Men innan vi åker har vi vad som känns som en miljon saker kvar att göra. Vi har inte växlat pengar än, vi ska till apotek och jag ska inhandla ett par sistasaker på H&M. Gå igenom packning ÄNNU en gång och förhoppningsvis minska ytterliggare lite på packningen och därefter väga skiten så vi ej får med för mkt. Duscha, äta frukost/lunch. F:s lillebror kommer förbi då han ska låna vår bil när vi är iväg och säkert en massa skit jag glömt.

Nu är det bara jag som är vaken, kunde inte sova längre. Sen vill jag hinna rensa min mobil lite också. Har 1024 bilder i den som tar en del plats och jag vill ha med lite trevlig musik och kunna ta lite bilder också med den. Jag har inte med ngn kamera då F:s är mycket bättre och rymmer mer än min.

Nej nu måste jag röra på mig...blir förhoppningsvis en del bloggande då vi har internet på hotellet och min sladd är med så jag kan lägga in bilder också.

Ha det så underbart sålänge!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Låter härligt med Bulgarien, hoppas ni får en toppen semester. Själv åker jag till Tunisien imorgon, spännande.

2008-07-17 @ 11:19:43
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0