Snaaaaaart

Kommer några av mina absoluta favvistjejer hit med sina karlar.

Sandra och Jesper kommer först och vi ska äta middag med dem. Linda & Calle kommer när vi ätit för dem hade annat först. Sen ska vi snacka skit, dricka sprit och jag kan gissa att det blir någon omgång Buzz också.

Jag är så tråkig så jag tänker bjuda på "köbemad" idag. Kunde inte bestämma mig för vad jag skulle laga och hann inte till affär. Men jag hoppas att Thaimat är okej för dem. Ska bli skönt att slippa stå framför spisen i denna hettan också!

Hade trevligt hos pappsen igår som vanligt men mer om det sen.

F kom precis hit för att hjälpa mig med lite grejer....det slutade med att han slängde av sig sina kläder och däckade på min säng i en mycket märklig ställning. Men sover han gott och det gör han tydligen så good for him. Funderar på om jag ska ta en bild på honom och lägga upp här bara för att ge igen för gårdagen!



Sötnosarna Linda & Sandra när vi var på bakken med jobb. Massa fler bilder kommer på den dagen/Kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0