Ojojojoj....

Fy fasiken vad det ser ut härhemma!!

Flaskor och burkar överallt, buzzkontroller över hela tv-bordet osv osv.



Blev ingen utgång för oss igår, Linda var inte helt bra så dem åkte hem. Peter, André och Madde gick ut men vi kände inte för det så stannade hemma. Det var helt underbart att sova hos mig....har ju inte gjort det på fleeera månader!!! F har precis åkt till jobb stackarn. Det känns sååå konstigt men skönt att inte jobba imorgon. Inte riktigt fattat att jag har semester än!:) F är också ledig imorgon så det blir sovmorgon tillsammans...extremt ovanligt men sååå välbehövligt!

Nej nu ska jag fortsätta leta efter mina panties, plocka undan det värsta och värma en bit pizza från igår. Jag visste väl att det fanns en tanke bakom varför jag bara åt en tredjedel av pizzan igår! Baaaaaakismat!!!!:)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: catya

pizza är den ultimata bakismaten :)



puzz

2008-07-06 @ 17:46:36
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0