Idag är det den 1/7...

Eller egentligen är det givetvis den 2/7 men härhemma är det den 1/7.

Varför kan man ju då undra...jo därför att gårdagen var en katastrof minst sagt och vi fick inte firat vår dag alls. F blev jättedålig så dålig att det var nära att ringa 112 ett par ggr men denna gången klarade det sig!(Diabetes)

Usch inge kul alls att se den man älskar vara så dålig. Ringde hans föräldrar mitt i natten för att fösäkra mig om hur jag skulle göra och dem blev lika oroliga dem. F ville bara sova men det fick han ju inte så jag fick tvinga honom att vara vaken. Jag vet ju hur jag ska göra om han blir dålig och ligger antingen för högt eller lågt, men igår låg han högt men var ändå låg pga rekyl så jag visste inte vad jag skulle ta mig till.

Idag mår han iallafall bra men det var en låååång natt och ingen sömn för mig som låg och lyssnade så han andades. Imorse blev jag lite sen till jobb för jag tvingade upp honom och ta ett test för att försäkra mig om att jag vågade lämna honom ensam och han låg lite för lågt även om han kände sig som vanligt igen så fick i honom lite fil och flingor innan han fick lägga sig igen. Nu är det slutslarvat med oregelbundna mat-tider, om jag så ska behöva göra frukost/lunch/middag/mellanmål till honom varje dag så ska han skärpa sig med maten!

Men just nu vill jag bara glömma gårdagen och se fram emot en riktig kväll med min älskling. Han ringde mig innan och sa att jag skulle vara färdig för att bli hämtad och ha ngt fint på mig när han kommer hem så sagt och gjort. Nu ska jag fixa det sista innan han kommer och kidnappar mig!=)



Kommentarer
Postat av: sara

låter hemskt det där.men nu får ni fira dubbelt så mycket idag=)

ha en mysig kväll

KRAMAR

2008-07-02 @ 21:23:52
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Mira

Fy sjutton vad läskigt!



Slutet gott - allting gott!



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

2008-07-03 @ 12:30:59
URL: http://metrobloggen.se/husfrun

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0