Hopplösa karl...


Som kommer hem tidigare än det var tänkt...förstörde nästan överraskningen ju. Men det löste sig och han blev jätteglad! Mer info imorrn! Nu har vi precis ätit...eller vi har suttit kvar vid matbordet, druckit vin och snackat skit.

Nu ska vi promenixa bort till pappsen & co....där är fullt hus så blir nog hur trevligt som helst!=) Om vi överhuvudtaget kommer iväg....jag är klar och känner mig jättestressad men min jäkla karlslok vet precis hur han ska testa mina nerver. Kommer in här hela tiden och visar antingen rumpan eller snabeln bara för att jäklas. Vilken typ va!!! Kan vi gå nuuuuuuu älskling???!!! Jag lovar att ta hand om snabeln senare!



Midsommar kommer....nästan klar med inlägget men där är en jäääääklans massa bilder!!

Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: catya

väntar med spänning på pics :)



ha det så underbart sötis



puzz

2008-07-05 @ 14:54:12
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0