Happy Bitch


Är jag nu...hade ett prat med chefen om att jag ville ta ut semester redan från idag och det tyckte hon att jag var värd! Så nu är jag ledig ända till 4/8!!! Jag blev så glad att jag t.om glömde bort F:s läkarbesök. Men orka bry sig, tycker mest synd om stackarn! The boy is all mine!;D

Nu ska jag maila till lite kunder och meddela att jag går på sem from idag. Därefter blir det raka vägen hem och förbereda min surprise till min man. Lite senare ikväll blir det nog en visit antingen hemma hos pappa eller Linda.

Imorrn blir det partaj. Eller ska ha hem lite folk till migpå middag/fest, kanske dags att börja höra sig för vilka som är sugna. Linda, Calle, Sandra och Jesper är ju redan klara sen vi bestämde detta förra fredagen på vår after work. Men lite annat kuligt folk ska väl också kunna få plats!=)

Åhh det händer så mycket kul nu närmsta veckorna så jag blir helt till mig här!!

Men jaja...nu börjar semstern!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Åh vilken härlig bild:)

Hoppas du har det bra på semestern!

2008-07-29 @ 13:48:04
URL: http://sharpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0