Blondie speaking....


Hej alla godingar!

Nyss hemkommen efter en dejt hos frisören, nyklippt och nyslingad.

Det var F som tog sig friheten att beställa klipp/sling tid hos sin frisör i Trelleborg. Han tyckte det var vansinne hur mycket jag betalar hos min andra frisör. Men han han hade rätt, känner mig helnöjd och det blev nästan 1000:- billigare än hos min ordinarie frisör...som jag nog inte kommer gå tillbaka till igen. Bara lite drygt att nu ha både nagelbyggare och frisör i Trelleborg men det får ju funka!



Glömde för sjutton nämna att jag numera har lugg!! Inte haft lugg sedan mellanstadiet!! Kommer nog ta ett tag innan jag vänjer mig vid nya frissan.

Efter frisören som F var med mig hos åt vi på min favve kinarestaurang i Trelleborg. F tyckte också det var supergott. Sen har vi varit en sväng på apoteket och storhandlat. Insulin, nålar, p-piller, förebyggande mot magsjuka och in case of diarrea. Tror det var allt, så nu är vi redo för utlandssemester!!;D Just nu sitter F och spelar Ps3 medan jag spänt väntar på att få se sista 2 avsnitten av The Bachelorette!!

Så skynda på innan jag dööör av nyfikenhet....snäääälla välj "rätt" karl!!

Puss Puss

Kommentarer
Postat av: sara

dags att uppdatera snart???=) för ni har väl inte åkt ännu?

vill se dig i lugg, kramar

2008-07-11 @ 15:33:12
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Sara

hade inget att göra så nu läste jag din blogg från början, har du haft hus=) kramar

2008-07-11 @ 23:25:30
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0