Angry bitch...

Idag är jag ingen happy girlfriend....  

F ska på läkarbesök eller rättare sagt träffa sin sköterska för att kolla sina värden osv.  

Saken är den att den här s.k sköterskan har gjort olämpliga närmanden på F när de träffades på ute en kväll. Hon sa t.om att han borde byta sköterska för att hon inte hade rena tankar om honom!!??

F berättade detta när vi inte träffats alls länge och jag sa åt honom att byta sköterska, inte enbart för att jag inte vill ha den kossan taffsandes på min karl utan framförallt för jag anser att det är fruktansvärt OETISKT!!

Vad skulle hennes chefer säga om att hon stöter på sina patienter??  

Iallafall har F "glömt" byta och nu har han fått en tid till henne idag. Om det inte vore för att han MÅSTE dit och få nya recept + papper på att han får ta in vätskor till Bulgarien så hade jag nog inte accepterat att han gått dit. Han hade då inte släppt iväg mig till någon läkare som uttryckt sitt intresse för mig och låtit honom lägga händerna på mig. Hell nooooo!!

Mellan kl.13 & 14 kommer jag inte vara rolig att ha och göra med och får jag höra minsta antydan till att hon försökt något kommer jag leta reda på hennes chefer...så det så!  

Mens på gång månne??=P  


Kommentarer
Postat av: Flisan

Baby, det är väl bara att skita i henne. Låt henne sukta efter något hon aldrig kommer få. Vad hon tänker om honom kan du skita i, så länge hon gör sitt jobb!

2008-07-04 @ 12:12:23
URL: http://metrobloggen.se/beingfelicia
Postat av: sara

klockan är 13.04 nu, hur mår du??=)

Guligt att du är lite svartis för då är du KÄR!!

Du vet ju att han bara har ögon för dig, men gör hon något dumt så följer jag med dig å dränker henne!!



kramiz

2008-07-04 @ 13:06:18
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: catya

vad oproffsigt av henne :(



puzz

2008-07-04 @ 15:08:53
URL: http://catya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0