What a glorious day!


Idag är jag på ett sånt där underbart humör!!

Du vet när man kommer på sig själv med att sitta och småle utan anledning....nästan som om man vore kär...=)

Så vad beror då detta på? Jag vet faktiskt inte, kanske för att det flyter på bra på jobbet, det är helg imorgon, Malin är tillbaka på jobb, min nya kost får mig att må bra.....eller är det något annat. Men härligt känns det!

Nu blir det middag, sen ska jag tillaga maten inför imorgon kväll också...Marie flyttar och jag har lovat att fixa min berömda paj och en god sallad som vi ska äta under kvällen.

Sen ska jag försöka hinna med att skriva en massa inlägg här idag!=)

image402

 

Kommentarer
Postat av: Sara

låter ju helt underbart=)
kram

2008-01-17 @ 21:18:12
URL: http://flippaut.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0