Snaart

Är jag klar och får åka hem....

Inte kul alls att sitta helt ensam på kontoret en fredag eftermiddag...

Jag är såå täppt i näsan och min röst låter bedrövlig.....det är inte bra när man sitter och kontaktar danska företag. De begriper verkligen knappt ett ord jag säger!=( Men nu har jag bara 8 företag kvar, sen kan jag redovisa för kunden innan jag åker heeeeem och förhoppningsvis mår jag bättre senare och får en riktigt trevlig kväll!!=)

Ska försöka komma ihåg att lägga in lite bilder till er....

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag längtar tills jag
får myyyysa med dig imorgon=)
*saknisar*

2008-01-04 @ 19:06:28
Postat av: Alexandra

Felicia: Jaaaa så jäkla skoj vi ska ha det bejb!!=)*saknisar*

2008-01-04 @ 20:54:10
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0