Sexy ass where are thou...?


Tidigare ikväll fick jag höra att jag tydligen hade en sexig bak under gymnasieåren....

Mannen som upplyste mig om detta brukade tydligen ta tillfället i akt att spana in baken i dess mörkblåa jeans så fort tillfälle gavs....;)

Hmm....trist att man inte var medveten om det då...nu är jag däremot väääldigt medveten om att min bak är allt annat än sexig!!

Men nu har jag iallafall fått ännu mer motivation till träning/fortsatt hälsosam kost! Jag menar vem vet.....även om det var en herrans massa år sedan så finns den kanske fortfarande kvar långt därunder någonstans och bara väntar på att få se dagsljuset igen. Tycker iallafall helt klart att det är värt the effort att titta efter!

Så nu börjar operation "Getting back sexy back"!

En liten sång till min baks ära;

-"Sexy back, sexy back what is she feeding you? Sexy back, sexy back it´s not your fault!!!" (Melodin är Phoebes Smelly Cat.)

Hmm...min övertrötthet börjar märkas....är nog hög tid för denna flicka att krypa i säng innan hon yrar ännu mer gojja!

image427

Natti natti!

Sweeet dreams....

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vill oxå ha en sexy back, framförallt i mindre format=(

2008-01-21 @ 07:38:59
Postat av: Alexandra

Felicia: Ahh vad pratar du om kvinna??? Din ass är ju så sexig att den nästan är on fire!!! Och mindre....man ska väl kunna se den utan att behöva stå med näsan ända in i den! Puss på dej din vackra sak!;)

2008-01-21 @ 08:13:19
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Jonna

härligt bild;) sexy as.

2008-01-21 @ 11:20:58
URL: http://jonnaat.blogg.se
Postat av: Alexandra

Jonna: Ja den är ganska läcker, dessvärre är den ej min!;)

2008-01-21 @ 13:09:46
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: catya

jag kanske har missat det , men vad är målet med dieten? ska du bara bli mer nyttig eller nått annat?
Jag försöker lägga på mig lite vikt till sommaren, men det går jävligt trögt :(

2008-01-21 @ 15:05:47
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Felicia

Eru galen, det är ett jävla GHETTO ASS jag ligger inne med... Det måste bort=) Tur att man jobbar i en kostillskottsbutik så man kan användra resurserna=)

2008-01-21 @ 16:35:09
Postat av: Alexandra

Felicia: Jovars galen är hon men är inte blind!;) Det där GHETTO ASSET som du talar tycker jag ska ut och dansa med mitt FETTO ASS snart!=D *smångel*

2008-01-21 @ 18:50:07
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0