Så himla less!!!


Jag är så himla trött på att vara sjuk nu!

Jag har mer eller mindre varit sjuk sedan innan jul och precis när man tror att det är på väg att bli bättre så vänder det IGEN! Var hos doktorn igen igår, mina värden såg iallafall bra ut men det oroade henne att jag har andningsbesvär vilka hon märkte tydligt när jag pratade....

Jag ska iväg på lungröntgen för att se om det syns något fel på lungorna och jag kommer att kallas på något jag inte minns namnet på för att blåsa i någon sak och se om det visar något. Skulle e.g varit på röntgen idag men hade en feber inatt/imorse som inte var nådig att jag inte klarade ta mig dit!

Men trots att jag mår så jäkla dåligt är jag mest bara ledsen just nu....

Vet ni hur det känns att vara rädd för att somna? Av rädsla för att man ska sluta andas och kanske inte vakna igen..... Att det sista man gör innan man ska lägga sig är att titta sig omkring hur det ser ut runt en, att det inte är så stökigt om ifall att något skulle hända. Att ens familj eller någon annan skulle behöva ta sig in här och tycka det ser rörigt ut. Att bli arg på sig själv för att man tänker så. Att man överhuvudtaget tänker på att man kanske inte skulle vakna. Och framförallt att det skulle ha någon betydelse då hur det ser ut hemma hos en.... Det känns som jag håller på att bli knäpp....men jag antar att feber i kombination med rädsla kan göra konstiga saker med en.

Mamma är så orolig för mig att hon ringer mig hur många ggr om dagen som helst. Trots det känns jobbigt emellanåt när man försöker sova eller vila kan jag inte klandra henne. Hade mitt barn haft andningsbesvär, feber osv hade jag också varit grymt orolig. Hon kan t.om ringa upp mig 2 min efter vi precis pratat för hon jagat upp sig och blivit ännu oroligare för jag lät så bedrövlig och dålig när vi nyss pratade. Detta är inte lätt för henne heller minsann! Men jag älskar dig mest av allt i hela världen mamsen, utan dig hade jag inte varit den jag är!

Tack till alla er som visat att ni bryr er, det betyder verkligen emormt mkt för mig.

Till er "vänner" som som inte bryr er......jag finner inga ord. Men det finns något som heter karma.

Hoppas jag mår bättre imorrn så jag kan ta mig till röntgen och till jobb sen. Är ju min Malins sista dag hos oss och jag har ett viktigt kundmöte!

Nu orkar jag inte skriva mer för tårarna förstör mitt tangentbord och jag är så fruktansvärt trött. Hoppas jag mår bättre snart så jag kan roa er kära läsare med mina tråkiga blogginlägg!;)

Kram på er!♥

/En lissen Alexandra

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Svar: Jag gör troligen det! Jag tycker att hon som spelar huvudrollen är jättesöt, så jag gillar att det är hon som har den. Annars hade det kanske inte varit lika bra. haha :)

2008-01-30 @ 22:57:57
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: Sara

men lilla gumman blir orolig för dig. Tror att du skall blåsa i en piffmätare? jag har astma så vet hur det känns, så himmla obehagligt att inte kunna andas ordentligt...har du fått bricanyl?

Jag hoppas att du mår bättre idag och tusen tack för din fina kommentar massor av kramar

2008-01-31 @ 08:02:48
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: catya

oj det låter inte så bra :(
hoppas du kryar på dig

massa puzzar sötnos

2008-01-31 @ 18:57:03
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: jennifer

Va jobbigt det låter, jag blir tokig av att vara sjuk i några dagar ;/

2008-01-31 @ 20:43:37
URL: http://jenniferholmgren.blogg.se
Postat av: Sara

tur att du ha medecin i alla fall, håller tummarna för att du ska bli bättre kramis

2008-01-31 @ 22:09:41
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Alexandra

Annamellita: Ja hon är jättesöt. Sen skadar det ju inte att killarna är ganska söta dem också!;)

Jennifer: Jo jag vet samma här och nu har jag varit det till och från sen innan jul...så drygt!!=/

Sara: Ja jag mår redan mkt bättre, så tack goding!:)

2008-02-01 @ 00:14:16
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0