Raining cats and dogs


Ohhhhh vilket skitväder!!!!!!

Kom precis in genom dörren totalt dyngsur rakt igenom kläder OCH stövlar! Bara att slänga av sig allt....

Finns inte mkt som är värre eller gör mig mer irriterad än regnväder!=(


image446


Idag började jag jobba redan 6:30, skönt att hinna ikapp lite. Skulle e.g hjälpa Marie flyttstäda men får bli en annan dag. Hade lite problem med en tjurig kund idag men inget jag inte kunde fixa med lite förståelse och smicker!;) Förhoppningsvis kan jag börja tidigare imorrn också.

Nu står det matlagning på schemat...min olja är slut..men det får väl gå ändå!=/

Kan det bli sol och varmt nu??*snälla*

♥Puss♥

Kommentarer
Postat av: Sara

regn är verkligen deprimerande

2008-01-23 @ 22:31:23
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Alexandra

Sara: Visst är det!*suck*

2008-01-23 @ 23:40:32
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0