Onsdag...


Idag har jag garanterat hostat sönder mina lungor litegrand...=(

Har inte ens fått ätit ngn middag idag, måste fixa till något enkelt nu så jag kan ta min antibiotika. Vet inte vad bara för jag har ingen aptit och allt är i frysen. Får väl göra en enkel sallad eller ngn smörgås.....

Förresten, minns ni att jag skrev om kräk-incidenterna med "lilleman" på nyårsafton?? Pappa ringde innan idag och berättade att de åkt på värsta kräksjukan efter nyår, både pappa och min styvmor. Mina syskon hade klarat sig, men någon annan från festen hade också blivit dålig/a. Fick aldrig veta vem för jag fick sån hostattack att vi fick lägga på. Jisses vilken tur att jag inte åkte på sån skit också....vore ju verkligen pricken över i:et om jag hade haft kräksjuka samtidigt som detta!!!!*ryser*

Nej ngt att äta var det ja!

Pösss

Kommentarer
Postat av: Jigsaw

Låter som en riktigt jobbig hosta det där, hoppas du blir av med den snart!

Japp, tycker helt klart att du ska se den. Du blir nog inte besviken. Speciellt inte om du gillar Will Smith. ;)

2008-01-09 @ 21:35:22
URL: http://jigsaw.webblogg.se
Postat av: Alexandra

Jigsaw: Taack!:) Ja den är fruktansvärd! Ska se om jag kanske kan se den redan idag!=)

2008-01-10 @ 12:25:54
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0