När allt bara vänder.....

Jahapp här hade jag precis fått på musiken för att stänga ute allt jäkla oväsen och skulle precis påbörja middagen när mobilen får frispel och sms:en väller in från alla håll och kanter.....

Dem vällde in i en sådan takt att jag inte hann radera och fick hela tiden upp den jäkla "Inkorgen är mer än 95% full" & "Du har för många sms, radera sms? Sms väntar"

Hur som helst kvällen tog en helomvändning....min babe mår bättre och vi ska partaja litta ikväll ändån!=) Nu är frågan bara om vi ska hem till A och sjunga Singstar med grabbarna innan vi sen drar ut eller om vi ska på avskedsfest för några vänner till Felicia & Mike som ska flytta utomlands....

Jag fick iallafall slänga mig in i duschen och plugga in hårfön & plattång! Nu jäklar är det slut med att sitta och fisa på soffan.  Drickat är upphällt i glaset, musiken på och jag ska snygga till mig så gott det går!

Hoppas det blir riktigt kul ikväll!!:)

image462

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Annamellita

Ha en trevlig kväll! :)

2008-01-26 @ 20:46:23
URL: http://annamellita.blogg.se
Postat av: Felicia (fd amerikansksfotbollsfru)

Baby du kommer vara hetast i stan - som alltid...
En annan sjukling gör så gott det går=(

2008-01-26 @ 21:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0