Msn....

XXXXXX säger:

hej sweety

XXXXXX säger:

hur e de

Alexandra säger:

Heej gubben!

Alexandra säger:

Jodå varit sjuk men på bättringsvägen....sj då?

XXXXXX säger:

jo bara fin fint

XXXXXX säger:

har du hittat på i helgen

Alexandra säger:

Jag har bara varit hemma och försökt bli frisk

Alexandra säger:

Du då?

XXXXXX säger:

aha va å handla i tyskland igår sen på kvällen drack vi lite bara, ska du göra idag då?

Alexandra säger:

Ska bara vila och ta det lugnt...hoppas på att kunna jobba imorrn!:)

XXXXXX säger:

när ska vi mysa i soffan då

XXXXXX säger:
:)

Alexandra säger:

Haha vad skulle flikkan säga om det?

XXXXXX säger:

vilken flikka

Alexandra säger:

???

XXXXXX säger:

ah ensam igen vettu

XXXXXX säger:

nu blev du tyst

Alexandra säger:

Jaså, vad trist! Funkade det inte?

XXXXXX säger:

nja har svårt för tjuriga människor.

Alexandra säger:

Ajdå

XXXXXX säger:

men life goes on, när får jag träffa dig då?

Alexandra säger:

Det har du helt rätt i!

Alexandra säger:

Jadu, jag är som sagt sjuk!

XXXXXX säger:

ha kan jag överleva, hade varit mysigt att kramas med dig,

XXXXXX säger:

Men nu ska jag duscha, säg till när du vill ses , ha de gött

Alexandra säger:

Ok, du med!

XXXXXX säger:

Men vad hindrar dig från att träffa mig?

Alexandra säger:

Ja till en början är jag som sagt sjuk

XXXXXX säger:

men jag bryr mig inte om att du e sjuk ju

Alexandra säger:

Nej men jag bryr mig, och sen vet du ju!

XXXXXX säger:

hmm synd ju....ok men du får ha de bra

XXXXXX säger:

kram

Alexandra säger:

Kram

XXXXXX säger:

vill faktiskt komma till dig idag,,,

XXXXXX säger:

är online ett tag till om du ångrar dig

Alexandra säger:
Ok


Vet inte vad jag ska säga. Han är verkligen en jättebra kille men skälen är flera att jag inte gått ut med honom trots att han frågat upprepade ggr. För det första är han kompis med ett ex till mig, även om dem inte umgås så mkt längre. Men vi umgicks jättemkt alla 3 förr och han bodde hos oss ett tag t.om. Så jag känner verkligen alla hans bra och dåliga sidor...har fan t.om sett honom näck flera ggr...inte för att det har med saken att göra men ändå.....;)

Han tycker att det var så många år sen nu och att han faktiskt hade ett gott öga till mig redan innan det blev mitt ex & jag och under hela tiden vi umgicks men ändå! För det andra har han haft ihop det lite med en av mina närmsta vänner för många år sedan men hon säger skit i det, klart du ska träffa honom.....

Men främst är skälet att jag inte gått med på att gå ut med honom att jag har någon annan on my mind. Visst man kan träffas ändå som vänner och vi hade säkert haft skoj och en jäkla massa att prata om, the past you know! ;)

Det är inte lätt när det är svårt...vore lättare om han haft tjejen kvar för då hade vi kunnat ses alla 3 eller bara han och jag och vetat att det var på helt vänskaplig nivå! Nu vet jag inte om det är en möjlighet....

Vet inte ens varför jag skriver detta här....men kände att jag behövde "prata" med ngn så då blev det att jag skrev av mig här för er istället!=)

Nu ska jag få gjort lite hemma och rensa tankarna!

♥Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0