Lördagen...


Som sagt så blev det ju lite fest av hemma hos mig i lördags trots väder och att jag var sjuk....

Felicia och Mike fick efter många om och men lämnat barnen hos Mikes bror och kunde göra oss sällskap!=)

Så det var jag, Marisanna, Salle, Felicia & Mike som samlades hemma hos mig. Maten blev tacos och tror de flesta tyckte det var gott förutom jag...hade ingen aptit!=/ Dessutom dracks det Champagne, vin, Tequila osv. Champagnen drack jag och Marii, men eftersom jag mådde kasst fick hon dricka det mesta själv....sen somnade hon på soffan!;) (Men det var nog främst jetlagen, kom ju hem från Thailand dagen innan).

Kvällen var ganska lugn, vi satt mest och snackade, skrattade, lyssnade på musik osv. Tanken var att det skulle bli utgång men alla var ganska nöjda med att stanna här. Lite Buzz hann vi med också!

Some pics......

               
What a mess!(Köket)     Framdukat                  Tacos                         Dinner-Tajm

           
Hetingarna=)                 My honey              What´s so funny??    My drink 4 Felicia


           
Salle & Marii(sömnig)  Vikka bejbs!!     Rökning dödar    What´s with the lips?

Hade en riktigt trevlig kväll, men nästa gång ska jag vara frisk, vädret bättre och vi ska dansa loss ute också!:)

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Sara

blev oxå förstoppad förra gången men nu äter jag hela linfrön varje morgon plus några droppar så hoppas att det ska gå bra..jag går upp igen av både naturdiet och nutrilett=(

2008-01-07 @ 21:46:57
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Mira

Jag har sagt det förr och säger det igen. jag skulle bott närmare! Alla fester och trevliga fester är föööööööör lååååååååååååångt borta.

Ha en trevlig afton!
Kram

2008-01-07 @ 22:16:52
URL: http://husfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0