Jösses


Det är helt sjukt vad det stormar ute!

Inte blir det bättre av att min Psycho-granne har en massa skräp på sin balkong som för ett jävla liv!!! Och inte vågar man gå upp till den galningen heller för då ser man väl aldrig mig igen!=/

Gårdagen var bara en slapp hemmakväll, var helt slut efter arbetsveckan samt alla eskapader under dagen. Kvällen spenderades mest med att äta middag, kolla på Let´s Dance samt snacka på msn.

Idag då....idag kände jag för att hitta på något, umgås eller vad som helst. Men jag har bara segat hela dagen och inte orkat ta mig för ngt alls så inget har blivit gjort och jag känner mig extremt seg.

Fick erbjudande av F att följa med honom och grabbarna ut ikväll men känner inte för att gå ut ensam tjej och festa med ett grabbgäng ikväll. Felicia är fortfarande dålig idag tyvärr, men hon är iallafall bättre.=) Och de andra jobbar, är sjuka eller iväg på annat.

Så det se ut som det blir me, myself and I ikväll också. Bara att gilla läget!

Glömde bort min tvättid idag...normalt...har haft tvättid samma tid varje lördag sen jag flyttade hit. Men hann iallafall med att tvätta i sista sekund eftersom jag valde bort förtvätten.

Gnällkärring....vem, jag? Nähää!=P


Näää nu ska denna tanten fortsätta pilla navel-ludd, hoppas finna en riktig skatt!=)

image461

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0