IQ Badboll

Sitter här på jobbet och svär över att jag inte får igång skärmen på min dator. Testat att rycka, slita, trycka, smeka alla sladdar men den ville ändå inte. Höll på att bli galen så jag gav upp och beslutade mig för att låna ngn annans plats istället. Är ju helt ensam på jobbet. Marie är iofs på väg.

Så gör jag ett sista försök och trycker på knappen så går den förbannade skärmen igång. Bara sådär efter att jag bråkat med den i 1 ½ timme!!! Haha

Nu ska jag läsa min mail....alla 48 st!!=/

Sen jobba ngn timme!

♥Puss♥

Kommentarer
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Hehe tack för kommentaren! Vi får se om det blir en nyckelhund eller inte :D Hon kommer knappt få några presenter idag, hennes kalas är inte förrän på lördag.

2008-01-03 @ 15:53:05
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0