Invigning!:)


Var så himlans seg och trötter på jobbet så jag jobbade bara extra 1 timme idag och det var ju mellan 7-8 imorse. Så efter jobbet kl.12.00 blev det först Jägersro och systembolaget för att handla hem lite smarriga vätskor som kan vara bra att ha hemma.;)

Sen blev det raka vägen till solariet som sagt, njöt i fulla drag av värmen!=)

Därefter gick jag och hälsade på Felicia & Mike på deras nya jobb i kosttillskottsaffären. De hade invigning där idag och bl.a gästades de av Roger Zapfe, Atlas från gladiatorerna. Han var aningen mindre än när man sett honom i tv men ändå ett riktigt stort kraftpaket. Felicia & jag misstänker att han kanske deffat inför ngn tävling. Men Mike som inte heller är direkt liten mobbades för att hans t-shirt satt lite lösare än Rogers, det uppskattades INTE!*hihi* Sen träffade jag deras chef, ägaren och han var ingen liten kille heller men mkt trevlig och hans tjej verkade också riktigt trevlig.....



Stod och snackade med dem till jag fick ont i fötterna, handlade hem 2 stora laddningar proteinpulver BILLIGT som ska ersätta naturdiet/nutrilett när jag går på pulverdiet men också intas flitigt när träningen kör igång på gymmet! Led med min stackars babe som inte alls mådde bra idag...men snygg var du min lilla skinny bitch!
*blink*

    

Hoppas du mår bättre imorrn älskling så jag får smånglas lite med dig!=)

Hann hem om en snabbis därefter, typ fick av mig mina byxor sen ringde mams och sa åt mig att gå ner. Så bara på med byxorna igen sen åkte vi till mobilia för lite matshopping. Fick nog med det mesta jag skulle!

              

Och nu sitter jag här och ska påbörja middagen!

Hörs snart igen!

Puzzzz

Kommentarer
Postat av: Mira

Jag missar verkligen allt kul här i livet!!! :(

Ha en underbar afton... med allt vad det innebär!

2008-01-25 @ 21:16:09
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Alexandra

Mira: Men hjärtat då!!*krama* När kommer du ner till skåneland och myser med mig & Felicia då??? Hoppas ni också har en trevlig afton!. Kraam

2008-01-25 @ 22:51:46
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Nadja

oj shit va du har handlat!! :D

2008-01-26 @ 00:01:22
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Felicia (fd amerikansksfotbollsfru)

Fy fassiken vad kass jag var. Jag åkte hem en timme tidigare, svimmade i taxin, låg med frossa under 3 täcken och mått illa konstant sen i förrigår=(

2008-01-26 @ 13:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0