Inlåst....


Blev jag på solariet idag, men det var iofs av fri vilja.....

Lyckades pricka in att komma till solariet precis när de hade lunchstängt. När jag kom in frågade jag Micke hur det såg ut i boken, det såg tomt ut för de hade lunchstängt till 14.00. Klockan var 13:05! *suck* Men han var så snäll att jag fick sola iallafall. Trots att han skulle iväg på banken en sväng.

-Men sola du ändå, jag låser in dig så ingen kommer in!M

Tack för det, man hade ju blivit lagom nervös om man legat där inne helt ensam och man hört ngn komma in. Lite försvarslös är man när man ligger där i enbart kostymen Gud skapade en i liksom.=)

image444

Så solning blev det!=)

Nu ska jag packa upp mina matvaror och in med dem i kyl/frys/skåp. Sen ska jag berätta om vad jag hittat på idag. Har minsann hunnit med att göra hur mycket som helst. OCH göra av med en massa pengar!

Först ska musik på!

Puss på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0