Idrottsgalan


Blev det ikväll....helt glömt att det var idag faktiskt!

Måste säga att jag tyckte det bjöds på rolig underhållning detta år samt att rätt peroner överlag kammade hem priserna. En del tårar i ögonvrån blev det också!:)

Årets Jerringpris gick ju till en gammal klasskamrat och det lär väl vara enda gången man är bekant med vinnaren för så många fler stjärnor fanns det nog inte bland oss!;)

image391

Grattis Zlatan och lite bättre koll nästa gång va....

- Jag tackar min familj. Alla som hjälpt mig 2007. Det var ett viktigt år för mig. Jag fick min första son, säger han och skrattar ut mot publiken.
Eller hur var det nu?
Föddes hans son Maximilian 2007?
Nej...
- Jag skojade bara, säger han efter att ha letat efter sin gravida sambo Helena Segers blick.

Betyder det att nästa knodd också är en grabb...eller att han tänker fortsätta till han får fler...det återstår att se...

Nu blir det sängen, imorrn blir det lite mer bloggande samt bilder på naglarna!

Natti natti

Pyzzz

Kommentarer
Postat av: Nadja

Sambon ville kolla men jag var mitt inne i one tree hill maraton så han fick inte haha

2008-01-15 @ 10:59:31
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Alexandra

Nadja: Hahaha ja One Tree Hill kan man ju inte bara slita sig ifrån sådär!;)

2008-01-15 @ 12:55:17
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Sara

Så jäkla skön han e ;)

2008-01-15 @ 15:29:11
URL: http://lunaqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0