Hemsk....


När jag låg och solade lyssnade jag på radio förresten......

Hörde inte allt för jag halvsov typ.....

Men det var om en mamma som skulle ut i köket för att sätta på middagen.

Hon lämnade sin 4-åring ensam med deras nästan nyfödda bebis som låg på en filt på golvet.

-Nu tittar du bara till honom, du får absolut inte lov att bära honom!(Mamman)

-Okej!(4-åringen)

När mamman efter ett snabbt besök i köket kommer ut till barnen ligger bebisen plötsligt vid tröskeln till köket, inte på filten vid soffan....

-Men jag sa ju att du inte fick bära honom!(Mamman)

-Det gjorde jag inte heller.......jag rullade honom!(4-åringen)

HERREGUDARS...hoppas detta inte var en sann historia!!!

image449

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0