Hej & Hå

Släpade precis my behind ur sängen.....

Mobillarmet var inställt på att ringa kl. 08, 09, 10, 11 & 12.00. Nu kl. 12.00 hade jag inget annat val än att gå upp. Jag ska ju till jobbet och jobba ett par timmar.....wieeeeeeeee....INTE!

Igår hade vi jättetrevligt som vanligt, middagen blev god men jag åt knappt ngt. Sen spelade vi bara Buzz en omgång för Marie hade ingen lust med det. Sen spelade grabbarna Tekken 5 & Bloody Roar en stund medan Marie och jag satt och snackade skit. Sen satt vi bara och snackade skit mest.



Dem drog vid 02:30 ungefär....Salle skulle upp och jobba så han övernattade hemma hos Marie eftersom hon bor precis vid hans jobb. Dem ville att jag skulle haka på också eftersom jag och Marie ändå skulle till jobb tillsammans imorrn men jag ville bara lägga mig i egen säng och det gjorde jag direkt de åkt.

Igår hade "någon" roligt och snackade med mina vänner på min msn och svarade i min hemtelefon när det ringde vilket ledde till ett jäkla liv.....seriöst hur lönt är det att bli grinig över det?? Jag bor här, ingen annan...om någon av mina vänner svarar i telefonen här är väl upp till mig....ingen har rätt att bli tjurig på mig för det......

Nu ska jag sätta fart på my ass så jag kommer till jobb....

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

hahah jag tyckte han var rätt skoj=)

2008-01-04 @ 15:11:53
Postat av: Alexandra

Felicia: Haha det tror jag säkert att du tyckte!;)

2008-01-04 @ 15:40:08
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0