Fredagen....



I fredags direkt efter jobb hjälpte jag alltså Marie med flytten till hennes & Jimmies nya lägenhet. Jimmie flyttar ju inte ner förrän om 1 månad. Först var det besiktning av den nya lgh kl.13.00 och därefter satte vi igång med bärandet. Patrik kom förbi och hjälpte oss en sväng så vi slapp bära tv:n iallafall innan han drog till jobbet. Sen kom Patrick också en sväng och hjälpte oss med tyngre sakerna. När vi fått över det mesta plockade vi upp Sara innan vi styrde kosan till Systembolaget för att inhandla vin och cider. Sen var Marie bara tvungen att ha godis så det blev det också!;)

När Patrick dragit hem tog Sara och Marie det sista medan jag förberedde maten samt fixade och packade upp lite i lägenheten. Är verkligen en jättefin och mysig lgh de ska flytta till!=)

Calle kom förbi lagom till middagen så han fick ju vara med på en bit paj. Efter maten gick vi in till Calle och de andra spelade Nintendo Wii. Jag stod över dels för att jag inte vågade ta i mer pga min hosta och dels för att jag var riktigt tjurig. Jag vägrade t.om dricka ngt!=P Men sen tvingade Sara i mig en äckelblandning av vin och cider som ej borde fått se ljuset!=/ När de spelat färdigt och jag slutat tjura skulle vi sjunga karaoke, men min jäkla mikrofon hade bestämt sig för att strejka så vi fick hoppa det. Istället åkte jag och Sara hem innan stormen skulle dra igång på allvar.

Här kommer några av bilderna från fredagen.....




              
Vilopaus                Sara softar                    Marie softar                  Patrick & Marie

              
Min godisgris!=)           Sara & Marie                Marie bowlar                Calle & Marie Tennis

              
Sara & Marie boxas       Dukat & klart               Middagsdax                 Chilifärspaj & Sallad



Nu ska jag äta middag!


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0