Finally...


Så satt man på jobbet igen...

Kom inte hit förrän 13.00 idag men nu är man iallafall här igen och jag var saknad av alla!=)

Håkan kom fram, skakade hand och presenterade sig...-"Dig känner jag inte igen, du måste vara ny här?" Haha han en riktig lustigkurre den! Jag har ändå "bara" varit borta tis-fre och halva månd.=)

Men Maaaalin, min lilla loppa......vaaar äääär duu?? Saknar dig redan, hur ska detta gå??*snyft*

Nej nu ska jag iväg och få mina naglar fina!=)

Kanske såhär??
image390

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå gumman , lessen att jag inte ringde i helgen men den bara flög förbi. Saknar dig oxå nåt så frukansvärt . Inte bara som arbetskamrat och den enda tjej jag har att prata PRATA med på jobbet utan som vän. Ska försöka ringa dig imorrn, är så trött nu att jag bara ska äta o sen sova. Stå på dig , Jag tror på dig , du är grym. Kram Malin

2008-01-14 @ 17:46:24
Postat av: Alexandra

Malin: Det gör ingen hjärtat, min helg flög också förbi! Du är redan saknad på jobb, av flera av oss! Tack för dina fina ord...betyder så mkt för mig precis som du gör. Kommer alltid vara din vän och finnas här för dig! Hoppas allt gått bra idag och att du trivs. Puss & Kram

2008-01-14 @ 22:56:59
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0