Dagen efter...

 
Ja här har det då inte blivit många knop gjorda idag.....varken på bloggen eller hemma.

Steg upp ur sängen framåt 14:30, då hade jag iofs redan varit uppe på benen ett par omgångar men av någon outgrundlig anledning hamnade jag hela tiden i sängen igen. Hmm...kan det ha att göra med att det kändes som någon bankat min skalle med en hammare??? Undrar vem den skyldiga till detta brott kan vara? (ölen)

Alexandra...gå ALDRIG ut och festa igen på tom mage!!(Uppmaning till mig själv)

Annars har jag mest legat och slöat på soffan hela dagen och kvällen. Med undantag av när jag var uppe och lagade mat, korvwok....jomenvisst blev riktigt stolt över mig själv att jag mäktade med ett sådant avancerat göromål en dag som denna. Nu mår jag tipp topp igen, eller jag mådde bra direkt efter att ha fått i mig 2 alvedon och ett par smörgåsar med skinka & avokado.

Imorrn jobb igen och sista solningen på jag vet inte hur länge....piss att det stängs!=(

Under morgondagen kommer jag också bjuda på detaljerad beskrivning av min och Felicias night out.Bl.a innehöll den bråk, drinkar som kastades vilt, strippande osexiga karlar, taxichaffisen som blev kär, misslyckat men ändå lyckat blåseri av vakt, matchmaking och mycket, mycket mera.

Ni får hålla till goda med en bild, fler kommer under morgondagen för nu ropar den dära sängen igen.

-"Alexaaaaaaandra, komsi komsi!!!"(sängen)

image464

Godnatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Mira

Det ÄR morgondagen idag!!! Jag vill se foton... höra alla smaskiga detaljer... vem var fullast... snyggast... fulast... jobbigast...
Du kan förresten berätta precis allt! =))))

Kramiz

2008-01-28 @ 17:50:03
URL: http://husfrun.blogg.se
Postat av: Alexandra

Mira: Ledsen att bilder och detaljer inte dykt upp än, men det kommer vännen! I promise!!:) Kram kram

2008-01-30 @ 22:50:31
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0