Bye bye


Jaha trevliga nyheter man fick när man kom till solaiet idag då....

-Nämen hej! Det var inte igår!M

-Nej har varit sjuk och gått på antibiotika, men nu är jag tillbaka.A

- Ditt solkort ligger här hos mig va?M

-Jajjemen!A

-Det gäller tyvärr bara till på måndag, men du har ju bara en gång kvar efter idag. Hinner du sola igen senast måndag? Vi stänger nämligen ner på måndag tyvärr!M

-VAAAA, menar du allvar?? Hur länge har jag varit borta egentligen??A

-Ja det blev väldigt hastigt och plötsligt. Kommer nya ägare men dem ska göra om allt så kommer vara igenbommat här minst 1 mån!M


Sjukt tråkigt, jag som trivdes så bra med att sola där och han som äger stället är ju bara såååå trevlig!
Men men nu får man väl hitta ngt nytt ställe och börja testa alla tips jag fick av töserna i föregående inlägg!

*Sörjer*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0