Back at work


Ja då var man tillbaka på jobbet igen....

Blev inget skrivande igår för jag var inte på humör....

Är sååå trött nu på att vara sjuk.....feber, förkylning, huvudvärk, halsont är inget kul men bara jag blir av med denna förbannade hostan så gör det inget om jag är förkyld eller så ett tag till. Jag vill kunna sova igen ju...=(

Tyvärr har det inte blivit så mkt gjort här på jobbet idag, men jag tog mig igenom dagen iallafall. Mådde riktigt kasst imorse men kände inte att det var läge att sjukanmäla sig första dagen efter 3 veckors ledighet. Nu ska jag hem och ta det lugnt....sova kan jag väl glömma....

Men ikväll ska jag skriva om helgen och blir säkert ngn bild!;)

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0