A visit in the past

Igår var jag hemma hos X...

Han ville så gärna att jag skulle komma och testa hans nyinköpta Nintendo Wii så det fick jag väl göra.

Först satt jag och drack en öl och läste skvallertidning medan HAN lagade mat....Kan ju säga att det inte tillhörde vanligheterna precis att HAN lagade maten när vi levde tillsammans....så jag passade på att njuta ordentligt!

Efter maten som var riktigt god var jag så trevlig att jag somnade till på soffan....vaknade av att han sa att det vibrerade i min väska. Sen spelade vi Nintendo Wii. Tyckte det mesta var ganska tråkigt men bowlingen var rolig. Inte skadade det heller att jag var sååå mkt bättre än honom på HANS spel...men så har det iofs alltid varit!;)

Kelade med min lilla hårtuss som blev superglad av att se sin mami som vanligt!:)



Sen blev det film....American Gangster....den var lång och helt okej.

image335

Nu ska jag hänga upp min tvätt....glömde visst bort den!=/

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0