2007

Eftersom jag inte kan somna pga min hosta/illamående så bjuder jag på lite onödig info/bilder....

Mitt 2007 mycket kortfattat

Januari: Jobbade och tränade som f-n bara


Februari: Fyllde 26 år, Blev insnöade


Mars: Weekendtripp till Berlin m. jobbet


April: London 1 v. hos min honey


Maj: Bodde hos föräldrarna 1 v.


Juni: Bytte bank, Åland 1 v. med töserna


Juli: Köpte min lägenhet!!


Augusti: Flyttade från hus & X till min Lgh+Sommarfest m.jobb


September: Fixade i lgh, Kräftskiva hos Sara


Oktober: Seminarie på jobb+ Partajande+Kimi Världsmästare!


November: Massa middagar/fester+Många nya vänner


December: Julfest med jobbet+Tripp till Uppsala



Det var lite fakta och bilder från mitt år 2007... Egentligen var det nog ett jäkla bra år, bortsett från vissa uppenbara tråkigheter såklart. Men det var samtidigt mycket skoj med små-resor och mycket fester/middagar.

Sen träffade jag en hel del trevliga människor!=) Vissa hoppas jag på att få se mycket mer av under 2008. Men det kan väl bara tiden utvisa....

Nu ska jag försöka lägga mig igen!

Natti natti

♥Alexandra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0