Tokig!!

Känns det som jag blir snart.

Min mobil har helt flippat ut och fungerar lite som den själv vill, det går ej att ringa till den/från den eller messa någon om jag inte startar om den först då kanske den fungerar en stund! Blir galen på den!!

Sen på datorn där nere fungerar det inte att använda bloggen, jag kan logga in på bloggen men inte göra något alls typ skriva inlägg osv! Därför har det varit dåligt med uppdaterandet här, orkar inte sitta häruppe vid datorn.

Jaha vad ska man hitta på idag då? Är riktigt jäkla seg men samtidigt sugen på att hitta på ngt.....hmm what to do???

Nu ska jag ner och städa upp röran hunden ställt till med, fick tag på soppåsen och tjolavippen så är hela köket fullt med sopor och han mätt och belåten!*suck*

image523

Nej städ sen e det dags att tänka på middag!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Putte

Är det en labrador?? =P

2008-02-16 @ 19:52:57
Postat av: Alexandra

Putte: Neej det är en pudel!:)

2008-02-16 @ 20:29:14
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Putte

AHHH d borde jag sett en svart dvärgpudel ;)

2008-02-16 @ 21:01:08
Postat av: Alexandra

Putte: Exakt! Borde du kunnat se på lockarna i pälsen!! Mycket illa....

2008-02-16 @ 21:41:45
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: Carro

söt hund!

2008-02-17 @ 11:34:10
URL: http://carroheterjag.blogg.se
Postat av: Samira - Tråkbloggen

Halloj!

När du går in för att titta på en video som du vill länka på bloggen kan du se en liten kodruta med överskriften "Embed" till högernederkant av själva videon.
Kopiera koden som finns i rutan och logga in på blogg.se.

Gå in för att skapa ett inlägg, skriv det du vill, fetmarkera o allt sånt du vill göra. Sen när du är färdig med allt med inlägget förutom själv videon klickar du på "Ändra textredigerare" längst ner till höger. Då får du hela inlägget i koder. Du får leta upp stället som du vill ha videon på och klistra in koden från youtube. Sen är det bara att publicera. Du kan förhandsgranska innan för säkerhetsskull.

Eller så kan du göra på annat sätt, som är lite enklare men jag brukar inte göra så :S Skulle kanske berättat det först, men hur som helst.
Där du vill ha videon klickar du på knappen som heter "HTML" bredvid bildknappen. Då öppnas en ruta. I den rutan klistrar du in youtubekoden och sen trycker på "uppdatera." Då ser du videon som en gul ruta tror jag. Men den blir rätt när du publicerat.

Tror jag fick med allt nu. Lycka till.

2008-02-17 @ 18:57:23
URL: http://samira.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0