Sista natten....


Har som sagt inte blivit så mycket skrivande här senaste veckorna. Detta beror på att jag inte bott hemma. Mina föräldrar har varit iväg på semester några veckor och jag har varit villa-hund-marsvins-passare! Har haft ett par helt underbara veckor med hunden...och inte helt tokigt att bo i villa heller igen!=) Dessvärre har det som sagt varit värre med marsvinet, vars hö gjort mig tokallergisk!!

Sen har det varit ett himla flängande fram och tillbaka mellan lägenhet-villa-jobb-hund. Taxi till jobbet varje morgon efter hunden varit ute och fått mat. Jobbat ett par timmar på jobb. Sen bussen hem och ut med hunden. Kastat i mig något ätbart då jag känt jag hunnit. Sen upp på ovanvåningen och jobbat vidare. Vissa kvällar hem en vända till lägenheten för att hämta lite prylar, kläder osv. Så det har varit på gott och ont.

Meeeen just nu saknar jag min familj och vill att dem ska komma hem NU så jag får krama sönder dem och höra om allt de varit med om! Jag får sådan hemsk abstinens när jag är borta från mams för länge och hon är värre! Men nu är det bara timmar kvar till jag kan pussa på dem igen!=)*Längtar*

Nu är det storstädning som råder härhemma...allt ska banne mig vara tipptopp tills de kommer hem igen!=)

Inte blir saknaden mindre när man får en massa goa sms från dem heller;

"Hej gumman....här är allt bra.
Imorgon ses vi....jag längtar tills jag får hålla om dig!
Hoppas allt är bra med er. Hälsa mormor och krama Lufsen.
Love you....puss från mams"

Sådana mess bör ej läsas på en buss när saknaden är stor...

image532


Men nog tjatat om saknad! Imorrn är dem alltså hemma igen och jag tänkte tillaga en god middag åt dem och mysa med dem hela kvällen. Sen är dem hem till min egen säng för första gången på evigheter...konstig känsla.

Nu ska jag kela med Lufsen!

Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0