Night out in Malmoe...


Hur kan en kväll på stan se ut när dessa två töser är i farten??

    

Jo dagen/kvällen började med att den ena(Felicia)var sjuk och mådde allmänt kasst...och den andra(jag) var fruktansvärt seg och trött. Diskuterades fram och tillbaka om vi kanske skulle ställa in vår night out. Jag låg mest och vilade på soffan. Sms:en vällde som sagt in och alla var sugna på och gå ut. Jag bestämde mig för with our without Felicia och efter många om och om mådde Felicia bättre och tyckte vi skulle ge kvällen en chans!

F & A bjöd hem oss till A för lite Singstar förfest och därefter utgång. Detta lät i mina öron mycket trevligt om man bortser från sången då!;) Men annars hade jag gärna gjort grabbarna sällskap! Men några vänner till Felicia hade en stor fest i en "lokal/hus". 3 st fyllde 25 år och 2 st skulle ha avskedsfest innan deras Australienresa. Inte så svårt att förstå varför Felicia ville dit och ta "farväl".

Festen var sådär lagom astråkig till en början. Vi kom dit sent och där var en jäkla massa people...mestadels karlar och de var ganska berusade redan vid detta lag.(Obegränsat med alkohol i alla dess sorter) Vi satt mest och snackade och tittade på allt roligt folk. De dära unga töserna som stod och skrålade på karaoken ska ej nämnas!(Attans nu nämnde jag dem ändå!)

image511

Efter jag fått i mig ett par öl kändes det aningen bättre. Träffade ändå en hel del trevligt folk.


           

Efter ett tag ballade det ur med en del bråk, drinkar som kastades kors och tvärs. Då skakade vi loss en stund på dansgolvet istället. Dessvärre var vi ej de enda som skakade loss för allt vad de var värda...vissa skakade på delar jag önskar jag sluppit se!!! Först var det roligt...sen var det mest skrämmande!

          
Baaaaad!!               Dancefloor                   Worse!!!

När vi fått nog av stället vilket blev betydligt senare än vad som var tänkt. Tog vi taxi upp i stan. Jag fick en ny beundrare i form av en taxichaufför! Han ringde och messade ner mig big time flera dagar efter!! What was I thinking??? När vi skulle gå trodde jag först min jacka som legat på en bänk blivit nedpissad men det var bara öl eller ngt!*puh* När vi kom till utestället var där en jäkla kö. Någon trevlig kille tipsade oss om att vi borde gå hem. Kön hade ej rört sig på en timme! Men klockan var 03.00 och Alexandra inte alls sugen på att åka hem. Hell no! Så jag dog med mig Felicia till VIP kön där jag lurade i vakten att jag glömt mitt kort hemma. Efter diverse övertalning blev vi slutligen insläppta med en varning om att ha med det nästa gång. Vi stod där bara 10 min!=D

När vi kom in mötte vi upp A & F. Resten av kvällen var fortsatt himla trevlig!=)

Vadfan babe....är det inte hög tid för en repris???

image517

Det var alltså vår kväll ute, better late than never. Ska försöka att inte låta det gå så lång tid innan bilderna från my birthday kommer upp!;)

Nu ska jag ut i regnet....jeeeeeehaww!!=/

Puzz puzz

Kommentarer
Postat av: Felicia

LÄTT REPRIS=) Jag måste bara snygga till mig, känner mig ful och tråkig.... HAHAH

2008-02-21 @ 20:17:52
Postat av: Sara

många fina bilder sötnos kram kram

2008-02-21 @ 20:36:52
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Alexandra

Felicia: Wohoooo!!! När, när, NÄR??? Jag behöver komma ut och skaka rumpa! Ful och tråkig....DU?? = In my ASS!;)

2008-02-21 @ 20:38:29
URL: http://axelinaa.blogg.se
Postat av: catya

men ni är ju så söta :)
på med gummistövlarna och plaska i pölarna om du endå ska ut i regnet nu
puzz sweetie

2008-02-21 @ 21:03:54
URL: http://catya.blogg.se
Postat av: Sara

jag vet hon är sååååå söt man vill bara pussa på henne=))

2008-02-21 @ 22:11:10
URL: http://flippaut.blogg.se
Postat av: Pauline

snygga örhängen :) (de lila!)

2008-02-22 @ 08:16:03
URL: http://pauliine.blogg.se
Postat av: Nadja

Låter som en lyckad och händelserik kväll :D

2008-02-22 @ 10:00:49
URL: http://sweetladysoul.blogg.se
Postat av: Felicia

ANYTIME BABY=)

2008-02-22 @ 11:43:20
Postat av: Jonna

utlottning i bloggen, om det är intressant ♥

2008-02-22 @ 14:16:25
URL: http://JONNAat.blogg.se
Postat av: emelie

ni såg ut att ha haft det riktigt skoj :D
haha

2008-02-22 @ 15:06:49
URL: http://emelieisaksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0