Lördag hela dagen...


Idag har jag mest varit ute och vandrat en himla massa.

Två långpromenader med hunden och sen fram och tillbaka till Mobilia men en salig massa tunga kassar.

Nu har jag precis kommit ur duschen och springer runt som en förvirrad själ i undisarna.

Försökte ta en bild på mig och Pissenisse...jomenvisst...slutade så bra som det alltid gör när jag försöker ta en bild av oss två. Antingen tittar han bort precis när jag knäpper av, eller slickar han mig i hela huvudet eller välter han mig!*suck*

Nej nu måste jag sätta fart här. Marsvinet vrålar efter sitt förbannade hö och hunden har spel på två katter som har slagsmål utanför dörren! Jisses vilket liv här blev hemma!!=/

image531    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0