Galet....

 Mina första minuter som 27 åring inatt började inge bra!

Slog mig ner framför datorn när gästerna gått och hade totalt blogg-skriveri-sug. Hann väl med 2 inlägg sen dog blogg.se!! Vad är det som händer, har ju strulat hela veckan!!?? Jag blir helt tokig!!

Tänkte att det kanske löser sig så jag började plocka ut lite disk sålänge och fotade mina naglar.

Vad gör jag då...?

Jo jag kliver rakt ner i hundvattenskålen med hela foten....blött värre och ett par väl valda ord hoppade ur munnen min, vilken tur att mamma inte var kvar!;)

Sen kommer jag in i sovrummet som ser ut som ett bombnedslag!! Mina syskon hade lattjat runt lagom därinne och vete sjutton vad dem haft för sig. Men dem hade illafall lyckats prega ner en massa prylar i min säng. Hur dem lyckats med detta begriper jag inte då sängen var bäddad och även hade ett överkast. Trodde jag hittat allt men inatt fick jag sällskap av en plastring som vandrat upp och ville ha lite sällskap. (En sådan man har utomhus med ringar man ska kasta på ett par "pinnar" för att kamma poäng)

Nej nu måste jag slita mig från msn och blogg och städa lite. Men är nog strax tillbax!

Naglarna:

image491
Blev som sagt inte helt nöjd denna gång men ska dit igen om 2 veckor!:)

Kommentarer
Postat av: ?

Riv mej på ryggen m dom naglarna!

2008-02-10 @ 00:59:36
Postat av: Alexandra

?: Lite svårt att riva någon som är anonym på ryggen....

2008-02-11 @ 09:09:23
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0