#&§¤#½§#%


Ungefär så glad är jag på bloggen just nu!

Lade in nya bilder osv igår och tänkte blogga en himla massa men neeeeeej då går det inte att logga in på bloggh*lvetet!!=/

Så gick jag upp lite tidigare imorse för att bara lägga upp bilderna här i arkivet så jag kunde blogga från jobb på fika/lunchen men neeeeej då ville bloggen fortfarande inte samarbeta!=(

Jaja nu är jag på jobb och Marie och jag i full gång att jobba. Blev shopping på både Ikea och Maxi igår och städ sen till 12 inatt! Strax har vi veckomöte och efter jobb är det After Work med jobb sen vet man aldrig vart man hamnar!;)

Kommer jag inte hem försent bloggar jag nog redan ikväll igen och lägger in bilderna iallafall!

Om 2 dagar är det my birthday!=D

Ha en trevlig dag!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Felicia

IM BACK=)

2008-02-08 @ 13:12:33
Postat av: Felicia

Såg du min blogg???

2008-02-08 @ 13:22:24
URL: http://amerikanskafotbollsfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0