Nyårs-panik!!

Fick den strålande idén att ställa till med en nyårsmiddag/fest.

Fram till imorse var vi nära att lägga ned hela grejen då hälften var uppbokade på annat och resten inte lämnat klart besked eller inte gått att få tag på...jag var inte glad...dessutom hembjuden till både mams m. familj och pappa m.familj då de pga hundar får sitta hemma.

Men så plötsligt så börjar telefonen gå varm och sms:en väller in och den ena efter den andra tackar ja. Nu är det stora problemet hur alla ska få plats samt om vi ska var hos mig eller i Slottstaden. Slottstaden ser man ju raketer osv betydligt bättre med en fantastisk utsikt över hela Malmö Stad. Så nu gäller det att se till att få klara besked från alla så vi vet hur många vuxna, barn, hundar osv vi faktiskt blir.

Sitter och kollar recept på nätet för att se om jag kan hitta någon spännande förrätt och efterrätt. Huvudrätten är jag nog klar med. Sen ska det fixas med bord, stolar, musik/musikvideos, karaoke, besök på systembolag samt handla mat, snacks och krimskrams. Hur mycket som helst att göra med andra ord!!



Holey smoley!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0