Favorit i repris!


Ikväll är det dags för Kick-Off på jobb och även detta år fortsätter vi efter mötet till Flotten för att glida runt på Malmö Kanal, äta & dricka gott samt sjunga så högt och falskt som bara vi kan!=)



10 pers från jobb+Sara blir det. Har noll lust med festligheter ikväll men blir nog hur trevligt som helst!

Det var uuuunderbart att sova i min egen säng inatt kan jag tala om....inte sovit i den på flera månader och snart ett halvår sedan jag senast sov ensam i den. Jag slocknade som ett ljus direkt jag lagt huvudet på min kära kudde!

Nu blir det möte, måste gå igenom mitt föredrag lite snabbt sen partaj!

Pössss

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas att bi har en trevlig kväll=) KRAMAR

2008-08-21 @ 22:27:57
URL: http://flippaut.blogg.se/
Postat av: Sara

Du har blivit utmanad av mig för att jag tycker så mycket om din blogg.

Titta in och se vad du får av mig :)



Kram

2008-08-22 @ 14:38:01
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0