Busy, busy....


Ja så illa är det faktiskt. Trots att jag saknar bloggandet tokmycket har jag haft galet mycket att göra på sistone. Men jag måste börja ta mig tid att koppla av lite emellanåt också och vad passar då bättre än att passa på att blogga??=)

Just nu har vi, efter en middag bestående av chili con carne och ett glas rött fortsatt målningen av mitt sovrum som påbörjades i söndags. Eller rättare sagt så står F och målar, själv har jag precis betalat räkningarna.

I övrigt har jag dundermycket att göra på jobbet just nu men det känns toppen. Så länge man känner att man ändå har det under kontroll är det roligt att ha mycket.

Många beslut fortfarande som ska fattas...mer om det mycket snart och givetvis fler Bulgarien bilder osv. Nej nu fick jag skäll för att jag bloggar istället för att hjälpa till..gotta go!;)

Förresten...kommer ni ihåg hur sovrummet såg ut innan? Efterbilder kommer snart!=)


Kommentarer
Postat av: Malin Sandberg

Hej Främling

Jag gissar på att dina svåra beslut handlar om att du antingen ska sälja lägenheten och flytta ihop med F eller att du ska byta jobb.

2008-08-29 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0