Bulgarien Pics....

Ni får ett par stycken till en början sen kommer det många fler...

Jag sätter in dem i ordning från dag 1 och framåt så de första bilderna är jättetråkiga och vädret likaså. Men det kommer betydligt trevligar bilder i nästkommande inlägg!


Kastrup Flygplats....den nödvändiga pölsen och ölen.



En liten del av shoppinggatan i Golden Sands



Poolområdet



En yttepytteliten del av den lååååånga stranden....



*Kääääärlek*



We looove Strawberry Daquirris....


Aloooooot!!



Förrätter...Tomater/Mozzarella & Räkcocktail....



Köttet kom dem och flamberade på plats vid vårt bord...



Steak Hawaii



Pepper Steak



Älskling



En av de klara favoriterna...Bulgariskt vin var extremt gott!



Strandpromenaden och McDonalds



F ska beställa drinkar....



Strandpromenaden



Inte fullt lika läckra Strawberry Daquirris...



Men dem gick ner dem också...



Jag ser helt svettig(?) ut


Nej det får räcka sålänge....nu måste jag ha lite mat i mig!

Pussisar

Kommentarer
Postat av: Sara

äntligen=))) vill se mer SLÄNG PUSSAR

2008-08-20 @ 21:30:30
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0