Söndag


Var det redan igen, inte klokt vad helgen springer iväg!

Igår var vi som sagt på Sankt Markus Vinkällare och avnjöt deras buffé. Maten var verkligen jättegod och fanns hur mycket som helst att äta. Jag klarade bara lite från sill/ägg/lax bordet, det kallskurna, varmrätterna och efterrätterna. När det var dags för ostbricka sa min mage stopp!

Där var verkligen jättemysigt men vilka priser! Vinpriserna låg från 265:-/flaska upp till 90.000:-/flaska och vinlistan var tjock som 3 pärmar! Efter maten begav vi oss ut en sväng på stan. Var på väg till Fagans men när vi upptäckte hur tokfulla alla var kände vi oss inte så sugna längre, Diskuterade litegrand om vi skulle hitta ngt annat ställe eller hem till mig eller Magda. Det slutade med att Johan och Magda åkte hem själv. F, jag, Peter & Anna gick till Hilton och satte oss i pianobaren och snackade skit en stund till. Blev varsin Frozen Margarita samt varsin Strawberry Daiquiri. Det blev den perfekta avslutningen på en mkt trevlig kväll!=)

image602

Kommentarer
Postat av: Aiila

låter ju som en skittrevlig kväll :D

2008-04-13 @ 17:07:16
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Sara´n

Hej, tack för din kommentar i min blogg =) Jag får ta och kika in här lite då och då!
Ha det fint! /Sara

2008-04-14 @ 10:53:29
URL: http://sarans.blogg.se
Postat av: Alexandra

Aiila: Den var riktigt toppen faktiskt!=)

Sara´n: Tack själv, ja det tycker jag att du ska!;)

2008-04-14 @ 11:12:08
URL: http://axelinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0