Solarium & Barnmorskor....


Kom precis till jobbet, idag har jag varit på besök hos min nya barnmorska. Jättetrevlig och söt tjej, kändes inte obekvämt what so ever. Så nu har man fått kollat det mesta och fått utskrivet piller och allt var bara finfint med lilla snippelinan!=)

Igår efter jobbet var jag och solade....wohooo finally har solariehelvetet öppnat!!=D

Men fick ju en smärre chock när man kom in och upptäckte att det var ett obemannat drop-in. Begrep ingenting av alla avancerade maskiner och system. Tack och lov kom det in en kille efter en stund som kunde hjälpa mig. En trevlig dansk som inte såg tokig ut alls by the way!;)

Så efter en del om och men blev det ett par min i solariet, dock inte så många då det är värsting solarier. Men idag efter jobbet blir det en omgång till, lite längre stund denna gång så man får upp en riktigt härlig färg igen.

image621

Ha en riktigt trevlig dag godingar!

♥Puss♥

Kommentarer
Postat av: Aiila

jamen så där ser ja okcså ut när ja solar =)

de märks att du är dig själv i din blogg =) I like it!

2008-04-17 @ 14:08:02
URL: http://aiilas.blogg.se
Postat av: Rouaa

ohh... kan man få nr eller så till henne? min är bara sur. haha.

2008-04-20 @ 23:29:15
URL: http://www.rouaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0