Obs! Känsliga bör ej läsa vidare....


Efter jobbet hämtade F mig och körde mig hem. Själv skulle han iväg på en del ärenden i Lödde osv. som jag ej orkade följa med på. Eftersom vädret var fint bestämde jag mig för att få ordning på min balkong som såg rent jävlig ut!!=/

Så efter en dusch blev det balkongrensning....välbehövlig som sagt!

            
    Ja du ser rätt!!            Min stackars dammiga cykel!

Hur den dära granen hamnade där har jag iiiiiiingen aning om....*oskyldig*

Eller okej, kanske men bara kanske var det så att jag var och högg den i skogen med jobbet, sen lade den på balkongen i väntan på att inhandla julgransfot/belysning osv. vilket aldrig blev av så den ligger kvar där än idag....

Hmm...nej så kan det omöjligt ha gått till!*skakar-på-huvudet*

Efter städningen...satte jag mig i solen i enbart linne + undisar, drack en iskall öl och bläddrade i Klädeskataloger.



Något bättre blev det iallafall....men mycket kvar, upp med prylar(läs:skräp) på vind, köpa nya balkongmöbler osv...

Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0