Mys-morgon

Imorse steg vi upp samtidigt för en gångs skull....

I normala fall går jag upp 2 timmar tidigare än F om morgnarna och det är riiiiktigt tufft att lyfta rumpan ur sängen när han ligger där och sover så sött. Man får verkligen ta till all självdisciplin för att inte krypa ner under täcket tätt intill honom istället för att stressa iväg till jobb och lämna honom i sängen.

Men imorse vaknade han lite tidigare än mig och väckte mig med en massa pussar och sen låg han bara och tittade på mig med ett leende medan jag vaknade till....

Kan man få en bättre start på sin dag....well okejdå kanske lite när jag tänker efter!;)

image622

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med och tävla här: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Hoppas du har en bra dag!

2008-04-17 @ 16:15:07
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0