Lördagen i bilder...


Kvällen började med att jag kom iväg för sent pga lite strumpbyxe-bekymmer. Långa naglar + pantyhoes= Bad idea!

I taxin blev det mer bekymmer, trots lång kappa hamnade rumpan givetvis utanför så satte mig direkt på skinnsätet...sååå nice! Fick tänka noga på hur jag höll benen för chaffisen hade ögonen i backspegeln heela resan!

Väl hemma hos Sara var inte många komna än så gjorde inget att jag var lite sen. Blev ett glas skumpa på direkten och sen kom sötnosen till min räddning och lockade mitt hår så jag blev jättefin!=)

         

Efter kvällens lopp dök allt fler upp och slutligen var vi ett trettiotal. Det var så himla trevligt och alla var superfina i sina klänningar/kavajer. Så skoj att träffa mina älsklingar Malin & Karolina igen. Inte sett Micke och Christian på ett bra tag heller. Fick en massa trevliga komplimanger under kvällen...det var riktigt trevligt!=)

          

Kvällen fortsatte i champagne/plockmat/pratets tecken och alla hade verkligen trevligt. Framåt 00:00 beställdes det taxibilar som tog oss till Skeppsbron. Hade e.g ombyte med mig, men tänkte ahh va faan och behöll klänningen på.=) Aldrig hade jag kunnat tro på att jag skulle gå på nattklubb i kortkort men ibland förvånar jag t.om mig själv!;)

          

Trevligt som tusan på klubben. Nä jag stod i baren var där en garl som beställde champagne till sig och sina vänner, men jag fick ett glas jag också bara för jag såg så trevlig ut...tack för den!=P

         

Framåt 01:00-snåret ringde F och ville att vi skulle mötas och dra hem. Han ansåg att han festat klart och saknade mig nog!;) Men jag hade så trevligt så han fick minsann först komma och göra oss sällskap på Skeppsbron och det gjorde han. Efter en timme eller så åkte vi hem och slocknade direkt!

image548

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0