Inneboende


En inneboende har jag fått.....F bor hos mig ett par dagar medan hans lägenhet renoveras. Den ser rent ut sagt för jäklig ut nu och badrummet är helt oanvändbart!

Med honom följde också ytterliggare en inneboende i form av en espresso-maskin. Måste medge att jag var lite skeptisk över varför vi skulle släpa hit denna otympliga sak hem till mig men F insisterade. Jag är riktigt tacksam idag att han stod på sig.....för en gångs skull somnade han inte på soffan...vilket han gjort every kväll senaste veckorna. Inte så konstigt med tanke på hur mycket han haft att handskas med poå senaste men ändå trist. Meeeeen så tack vare en extra stark dubbel-espresso igår efter middagen höll han sig vaken ända till han lade huvudet på kudden i sängen.....hallelujah price the espresso-machine my new best friend!;)

Nej nu ska jag fixa lite middag åt den hungriga karlen som strax kommer hem från arbetet. Kycklingfilé, ris, sallad och kall sås står på menyn denna kväll. Därefter blir det nog en trippel-espresso!=P

image573

Puzzzz

Kommentarer
Postat av: Marih

Avundsjuk på eran espressomaskin :( Vill också ha en!!

2008-04-08 @ 08:15:21
URL: http://www.marih.blogg.se
Postat av: Dress Like a Princess

ha en bra kväll :)

2008-04-11 @ 19:37:34
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0